خخخ
+18کلـِـِـِـِـِـِـِـِـِـِـِـِـِـِـِـِـه(^^^)pook
?????? ?????


سلام به رفقای کله پوکم این وبلاگ امده حال همه رو خوب کنه
????? ?????
سه شنبه 4 فروردين 1394برچسب:, :: :: ??????? : amirhossein sharifi

 

از یه پسره میپرسن:تا حالا ضایع شدی؟

میگه: اره یه شب تو خونه تنها بودم دختر عموم زنگ زد

گفت خونمون خالیه بیا کارت دارم...................

رفتم اونجا دیدم کسی نیست دختر عموم گفت من

میرم تو اتاق خواب بعد 10 دقیقه بیا تو.......

بعد 10 دقیقه رفتم تو دیدم چراغا خاموشه که بد روشن

شد همه خاندانمون بودن و گفتن

تولدت مبارک..........!!!!!

به پسره گفتم 
اینجا که تو ضایع نشدی؟؟؟؟؟

گفت بابا نگرفتی چی شد؟

من لخت رفتم تو اتاق!!!!!!!!!!!به نظرت از این ضایع تر میشدم!!!!!!!!!!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





???????


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 63
بازدید ماه : 1523
بازدید کل : 117463
تعداد مطالب : 1262
تعداد نظرات : 115
تعداد آنلاین : 1